Вороньківський навчально-виховний комплекс ім. О.Д.Перелета Чорнухинської районної ради Полтавської обл.

Меню

Випадкове фото

Погода
Погода в Україні

Увага!

Адміністрація НВК
  У вересні 2012 року  у нашому НВК відбулися кадрові зміни у складі адміністрації НВК.  Рубцову Світлану Григорівну призначили заступником директора з навчально - виховної роботи.

            У вересні 2010 - 2011 навчального року у нашому НВК відбулися кадрові зміни у складі адміністрації НВК. Аллу Володимирівну Дедіон на посаді заступника директора з навчально - виховної роботи змінила Підлісна Ірина Миколаївна. 
            Склад адміністрації НВК
      Директор НВК - Стасовська Світлана Миколаївна - вчитель історії, вчитель вищої категорії, Відмінник народної освіти. Очолює педагогічний колектив Вороньківського НВК з 1985 року. Неодноразово нагороджувалася грамотами та дипломами відділу освіти, райдержадміністрації та обласного відділу освіти.







   Заступник директора з виховної роботи -   Кіріченко Валентина Василівна - вчитель вищої категорії, вчитель географії. У Вороньківському НВК працює з     року.

   Заступник директора з навчально - виховної роботи - Яненко Тетяна Василівна - вчитель вищої категорії, вчитель початкових класів. У Вороньківському НВК працює з  2001    року. Посаду заступника директора  з навчально - виховної роботи займає з 2002 року.

   Заступник директора з навчально - виховної роботи - Підлісна Ірина Миколаївна - вчитель вищої категорії, вчитель української мови та літератури. У Вороньківському НВК працює з 2002   року.
     





null

null




Система управління НВК з її керівним складом та засобами управління є вкрай важливим елементом, який визначає результативність діяльності навчального закладу.
Першочерговим завданням адміністрації НВК є формування системи показників та оцінок, які контролюють, оцінюють і регулюють процеси управління.
Ефективність діяльності — це комплексна характеристика реальних результатів діяльності НВК з урахуванням ступеня відповідності цих результатів головній меті шкільної освіти, концепції та завданням розвитку, а також з урахуванням ресурсів НВК та часу досягнення цих результатів.
Колектив НВК має спільну мету, обумовлену світовими, державними, регіональними тенденціями розвитку освіти. Ці обставини роблять завдання оцінювання цільової ефективності НВК надзвичайно відповідальним і складним.
Ефективними і дієвими формами науково-методичної роботи є інструктивно-методичні наради, метою яких є ознайомлення членів пе-дагогічного колективу з елементами нового прогресивного у педагогічній науці.
Тематика інструктивно-методичних нарад:
• ознайомлення з правилами ведення шкільної документації;
• робота з інструктивними документами, що визначають основні напрями навчально-виховного процесу;
• організація науково-дослідної роботи з обдарованими учнями;
• організація основних напрямів оновлення навчально-виховного процесу;
• організація диференційованого навчання, складових систем продуктивного навчання та їх форми, активні методи навчання;
• використання інноваційних педагогічних технологій.
Програма діяльності НВК на навчальний рік щодо питань управління навчально-виховним процесом є орієнтиром управлінських дій.
 
 Така організаційно-управлінська діяльність сприяє забезпеченню належного рівня здійснення контролю і керівництва між директором, його заступниками та педагогічним колективом, створенню умов для наукової організації праці, виявленню та розвитку здібностей і талантів особистості педагога, підвищенню професійної компетентності кожного педагога з урахуванням специфіки навчального закладу.
З метою удосконалення управління навчально-виховним процесом здійснено комплекс конкретних заходів:
• науковий підхід до праці вчителя, до створення індивідуальних методів розвитку творчого потенціалу вчителя, що сприяє підвищенню педагогічної майстерності молодих учителів ( творчі звіти вчителів на засіданнях методичних об’єднань, проведення відкритих уроків за інноваційними педтехнологіями з наступним обговоренням на педагогічних радах);
• контроль уроків і процес навчання здійснюється на основі ме¬тоду оптимізації, тобто шляхом вивчення реальних можливостей учнів, труднощів, які виникають під час засвоєння програмового матеріалу; 
• запровадження діалогових форм спілкування адміністрації з педагогічним колективом, проведення семінарських занять, педагогічних читань, методичних та інструктивних нарад, нарад при директорові для підвищення фахового рівня вчителів;
• прогнозування перспектив та результативності розвитку школи, диференціація та індивідуалізація навчально-виховного процесу;
• проведення предметних тижнів із метою підвищення рівня знань, умінь і навичок, набутих учнями, удосконалення майстерності педагогів, використовуючи для цього нестандартні уроки, уроки-диспути, учнівські конференції, інтегровані уроки, брейн-ринги, уроки-зустрічі, семінари;
• створення умов для впровадження інноваційних підходів до організації навчально-виховного процесу;
• організація педагогічних спостережень, анкетування, тестування, рейтингу учнів;
• здійснення постійного контролю й аналізу навчально-виховного процесу, ведення шкільної документації;
• аналіз досягнень та труднощів педагогів.
Інформацію про діяльність НВК адміністрація отримує за допомогою внутрішньошкільного контролю. Тому, плануючи його, виділяються такі функціональні завдання:
• збір і обробка інформації про стан педагогічного процесу;
• збір і обробка інформації про реалізацію управлінських рішень.
Працюючи над удосконаленням внутрішньошкільного контролю, визначаємо його основні принципи:
• планомірність;
• обґрунтованість;
• повнота;
• теоретична і методична підготовленість.
  Адміністрацією НВК створено дієву систему контролю, яка охоплює всі напрямки навчально-виховної роботи.
  Наявні:
• Графіки контрольних робіт та зразки контрольних робіт з різних предметів
• Графіки здійснення внутрішкільного контролю
• Аналіз ведення зошитів
• Аналіз ведення щоденників
• Інформація про навчальні досягнення учнів за роками
• Діаграми досліджень зрізів знань по предметах за останні 3 роки
• Таблиці контролю за виконанням програмового матеріалу
• Зошити для контрольних робіт зберігаються 1 рік
• Таблиці контролю за відвідуванням учнями НВК
• Аналіз засвоєння таблиці множення
• Аналіз контролю техніки читання
• Графіки проведення відкритих уроків та виховних заходів вчителів, що атестуються
  Стан викладання окремих предметів розглядається 1 раз у 5 років. Контроль за станом викладання навчальних предметів висвітлено в перспективному плані. Аналіз моніторингових досліджень також дає змогу бачити, які питання потребують негайного розгляду. 
Ласкаво просимо

05:35
Понеділок 10.12.2018 р.

Меню користувача
Понеділок
10.12.2018
05:35


Логін:
Пароль:

Свята України
Праздники Украины

Онлайн

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Автор сайту: Заєць Валентина Григорівна.
Вся інформація розміщена на даному сайті належить Вороньківському НВК (с. Вороньки Чорнухинського р-н, Полтавської області).