Вас вітає Вороньківський навчально-виховний комплекс ім. О.Д.Перелета

Меню

Випадкове фото

Погода
Погода в Україні

Головна » 2013 » Листопад » 3 » Батьківський театр


Батьківський театр
10:17

         Родинний театр у стінах Вороньківського НВК

         Проблеми сім'ї та сімейних стосунків завжди перебували в полі зору філософів, психологів, соціологів, педагогів. Відомі педа­гоги  Костянтин Ушинський, Микола Пирогов, Антон Макаренко та Василь Сухомлинський звертали увагу на важливу роль сім'ї у фор­муванні особистості дитини, вихованні її духовних, емоційних та ін­телектуальних якостей.

         Останнім часом зазнали змін потенційні можливості, ціннісні орієнтири та соціальні установки сімей, їх ставлення до освіти та виховання дітей. Педагогів і психологів турбує проблема знижен­ня виховного потенціалу родини в сучасному соціумі та зміни її ролі в процесі первинної соціалізації дітей. Піклуючись про одяг, харчування, розваги дітей, дорослі не реалізують їхньої потреби  у спілкуванні. Відтак у дітей формується неадекватна самооцінка, що стає причиною їх душевної кризи, самотності, несприйняття світу.

         Батьки мають найбільший вплив на формування особистості дитини. Саме тому залучення батьків до участі в освітньому процесі навчального закладу та їх активна співпраця з педагогами сприяє гармонійному розвитку дітей. Однією з форм взаємодії з батьками вихованців стало  створення у Вороньківському НВК  родинного театру.

         Така нова форма організації навчально-виховної роботи стала ще однією дієвою  формою  співпраці педагогів з батьками вихованців. На думку видатного педагога Костянтина Станіславського, театр — є найкращим засобом спілкування людей, роз­криття та розуміння їх потаємних почуттів. Театральне мистецтво близьке та зрозуміле дітям і дорослим тому, що в його основі лежить гра. Завдяки театралізованій діяльності формується  художній смак дитини, розвиваються  її творчі здібності, відбувається стимулювання психічних процесів. Але головне — спільна участь батьків і дітей у театральній виставі сприяє об'єднанню членів родини та родин вихованців між собою, зміцненню духовного зв'язку між дорослими  та дітьми. Під час театралізованих ігор діти не лише засвоюють інформацію про навколишній світ, закони суспільства, а й вчаться будувати  стосунки з людьми, які їх оточують.

         Родинний театр — це особлива  конструктивна форма взаємодії школи  з родинами вихованців. Організовуючи  таку діяльність,  вчителі НВК  мали  на меті:

·        розвивати виховний потен­ціал сім'ї за підтримки педа­гогів;

·        підвищувати рівень відпові­дальності дорослих за дітей;

·        зацікавлювати дітей і дорос­лих театральним мистецтвом;

  • сприяти естетичному розвит­ку дітей і дорослих засобами театрального мистецтва;
  • поглиблювати знання про культуру свого народу.

          Втіленню цього задуму передувала велика кропітка робота педагогів початкової школи  Іващенко Л.О., Яненко А.В., Блохи Н.М., Яненко Т.В., Лаврика П.С. та батьківського колективу, які підтримали ідею реалізації проекту «Родинний театр як засіб розвитку виховного потенціалу сім'ї в умовах

Вороньківського НВК»

           25 жовтня у стінах школи було весело і гамірно. Цього дня батьки разом з педагогами  дебютували на шкільній сцені з  постановкою мюзиклу «Троє поросят» для дошкільнят та учнів 1-6 кл. . Вони  постали перед дітьми в ролі казкових героїв. Присутніх вразила акторська майстерність учасників (Науменка Р.Л., Лаврика П.С., Івашенько М.А., Фарафонової  Г.В., Науменко Л.В., Яненко Т.В., Брички А.В., Кравченко А.М., Мисюри М.М., Курбацької В.М., Петренко І.В., Горобець В. В., Краснопольської Р.А., Гуски І.С., Апостол Л.В.),  їх костюми, виконання музичних номерів, декорації . З’явилися бажаючі поповнити «театральну трупу»,  долучившись до участі в родинному театрі. А самі актори , відчувши захоплені погляди дітей  та їх щире зацікавлення дійством, повні творчих задумів для нових постановок. За словами батьків  робота у батьківському театрі дала можливість для самореалізації, підвищення батьківського авторитету, розвитку комунікативності, налагодженню співпраці з педагогами, організації змістовного дозвілля  сільських дітей.

            У процесі реалізації проекту ми спостерігали підвищення культури сімейного дозвілля, збагачення спільної діяльності дітей, батьків та педагогів новими формами роботи, підвищення компетентності батьків у питаннях гармоніза­ції та оптимізації стосунків з дітьми.

           Організація у Вороньківському НВК родинного театру як форми співпраці педагогів з дітьми та їхніми батьками сприяла тому, що з пасивних спостерігачів батьки перетворили­ся на активних учасників освітнього процесу. Діти за­хоплені процесом творчості, гармонійно розвиваються й завдя­ки участі в театралізованій діяльності засвоюють моральні правила та норми, необхідні для їх соціалізації. Вони також мали змогу по­бачити своїх батьків у незвичній ситуації, що сприяє зближенню членів родини. А головне спільна участь педагогів, вихованців та їхніх батьків у театральних виставах принесла  задоволення та користь усім учасникам проекту.


         

     

 

 

                                      

Переглядів: 922 | Додав: voronki | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Ласкаво просимо

Меню користувача
Неділя
27.09.2020
16:10


Логін:
Пароль:

Свята України
Праздники Украины

Онлайн

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вся інформація розміщена на даному сайті належить Вороньківському НВК (с. Вороньки Чорнухинського р-н, Полтавської області).