Вас вітає Вороньківський навчально-виховний комплекс ім. О.Д.Перелета

Меню

Випадкове фото

Погода
Погода в Україні

Головна » 2020 » Вересень » 17 » Тимчасовий порядок Протокол засідання педагогічної ради


Тимчасовий порядок Протокол засідання педагогічної ради
18:36

                                                                           ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                          Протокол засідання педагогічної ради

                                                                                                 31.08.2020 №1

 

 

                                           Тимчасовий порядок

         організації освітнього процесу у  Вороньківському ліцеї  в умовах      профілактики розповсюдження   коронавірусної  хвороби  (COVID-19)

 

      Загальні рекомендації щодо організації безпечного освітнього процесу

 

1.При організації освітнього процесу у 2020-2021 навчальному  році, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби(COVID-19), всім працівникам Вороньківського ліцею, здобувачам освіти,  керуватися  Тимчасовими рекомендаціями щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину, у зв’язку з поширенням коронавірусної  хвороби  (COVID-19). ,затвердженими постановами Головного санітарного лікаря України від 30.07.2020р.№.42 , від 22.08.2020 № 50 та наказом МОН від 05.08.2020 №1/9-420.

Дошкільний підрозділ при організації освітнього процесу керується постановою Головного санітарного лікаря України від 21, 05.2020  № 25 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на  період карантину у  зв’язку з поширенням коронавірусної  хвороби  (COVID-19).

2.Проводити інструктажі для працівників та здобувачів освіти щодо запобігання коронавірусної  хвороби  (COVID-19, дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів. Проводити навчання дітей гігієні рук, етикету кашлю.

3.Навчальні заняття для здобувачів освіти проводити в закріплених за ними класних кімнатах, уникати контакту між групами протягом навчального дня, розташовувати учнів у класі переважно обличчям вперед., а не в коло, по парах, обличчям одне до одного; учителям тримати максимально можливу дистанцію з учнями.

4.Застосовувати практики соціального дистанціювання та уникнення скупчення. За сприятливих погодних умов практикувати проведення занять з окремих предметів на відкритому повітрі.

5 Відтермінувати масові заходи, збори в закритих приміщеннях. За необхідності, можлива організація заходів на вулиці, з дотриманням фізичної дистанції.

6.Батькам здобувачів освіти,вихованців дошкільного підрозділу заборонено відвідувати заклад.  

7.Педагогам спілкуватися з батьками переважно  дистанційно, за допомогою будь-яких засобів зв язку.

8.Проводити пропаганду вакцинації, а також бесіди з батьками (у разі відмови вакцинувати дітей, які не мають медичних протипоказань). Особливу увагу  приділити вакцинації від грипу до початку епідсезону.

 

Вхідний  скринінг та правила  поведінки  персоналу:

 

1.Увесь персонал закладу заходить до закладу освіти через центральний вхід.

 2.Відповідальна особа - медична сестра дошкільного підрозділу, проводить термометрію перед початком робочого дня і заносить дані до журналу термометрії персоналу та оглядає персонал закладу  на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей).

3. У разі виявлення у співробітника підвищеної температури тіла або одного з вище вказаних симптомів, такий співробітник не допускається до роботи з рекомендаціями звернутись за медичною допомогою до сімейного лікаря. Про такий випадок повідомляється директору та робиться відмітка в журналі термометрії про недопущення до роботи.

4.При появі підвищеної температури тіла або респіраторних симптомів вдома, працівник закладу повідомляє свого безпосереднього керівника та не виходить на роботу, одночасно звертаючись за медичною допомогою.

5.Слід обмежити близькі контакти між персоналом. За можливості максимально використовувати засоби зв’язку (інтернет, телефон) для вирішення питань, що не потребують особистої присутності. 

6.Персонал закладу, за виключенням проведення уроків, перебуває в закладі в захисних масках. .Наявність у працівників закладу захисних масок, з розрахунку1 захисна маска на 3 години роботи. Безпосередньо на робочому місці працівника зберігаються засоби індивідуального захисту на 1 робочий день.

Рукавички використовуються під час утилізації відходів, роботи з деззасобами, під час допомоги в особистій гігієні дітям дошкільного підрозділу.

7.Після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

 

 

Вхідний скринінг здобувачів освіти  на  наявність ознак інфекційного захворювання 

 

1.Зустріч здобувачів освіти та вихованців дошкільного підрозділу зранку здійснюється відповідальною особою-черговим вчителем / черговим вихователем  на вулиці, відповідно до визначених входів:

-учні 1-4 класів та учні 5-11 класів, що підвозяться до закладу освіти шкільними автобусами, заходять  до закладу освіти через центральний вхід;

-учні 5-11 класів, що проживають в с. Вороньки , заходять до школи через запасний вихід;

-діти дошкільного підрозділу заходять до закладу через вхід до дошкільного підрозділу. 2.Відповідальна особа  візуально оглядає  дитину на наявність симптомів інфекційного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), запитує про самопочуття.

 Дітям дошкільного підрозділу проводиться температурний скринінг при вході у заклад та кожні 4 години з занесенням показників у відповідний журнал довільної форми.

3.Якщо в учня / вихованця  наявні  симптоми коронавірусної інфекції або ж іншого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), підвищена температура, учень / дитина до перебування в закладі не допускаються.

4. Якщо учень, у якого виявлені симптоми коронавірусної інфекції або ж іншого респіраторного захворювання,  прийшов до школи  у супроводі дорослого, він відправляється додому з рекомендацією звернутись до сімейного лікаря.  Якщо здобувач освіти  прийшов сам, то на нього одягається медична маска, викликається медична сестра або класний керівник, які проводять дитину до кімнати ізоляції. По телефону викликаються батьки учня та за необхідності - швидка медична допомога. 

5.Дані дитини, у якої виявлені респіраторні захворювання або підвищена температура тіла,  передаються класним керівником/вихователем до Вороньківської амбулаторії загальної практики сімейної медицини  для ведення обліку таких дітей та надання медичної допомоги.

6 Після того, як учень / вихованець дошкільного підрозділу з підвищеною температурою тіла або респіраторними симптомами був відсторонений від навчального процесу, до  закладу освіти він може повернутися  лише після одужання та отримання довідки від сімейного лікаря про те, що здоровий та може бути допущеним до навчання/ до перебування в закладі.

7.Здобувачі освіти1-4 класів /діти дошкільного підрозділу в приміщенні закладу знаходяться без захисної маски. Всі інші учні  на уроках перебувають без захисної маски, під час перерв - виключно в захисній масці. На подвір ї учні перебувають без захисної маски.

 

 

Дії при виявленні симптомів хвороби під час освітнього процесу 

 

1 При виявленні симптомів хвороби (температура тіла вище 37,2°С, кашель, осиплість голосу, почервоніння очей) учню/ вихованцю одягають медичну маску, проводять до кімнати ізоляції та повідомляють батьків або опікунів.  При ізоляції важливо не допустити тривожних відчуттів у дитині та враховувати її психологічний стан.

Батьки звертаються до медичного працівника Вороньківської амбулаторії загальної практики сімейної медицини для надання медичної допомоги на догоспітальному етапі.

2 При виявленні симптомів хвороби (температура тіла вище 37,2 °С, кашель, осиплість голосу, почервоніння очей) у працівника закладу, він/вона негайно відсторонюється від роботи. За можливості, він/вона самостійно повертається додому та негайно звертається до сімейного лікаря. За тяжкого стану, на працівника одягається медична маска, він/вона відправляється в  кімнату ізоляції, де чекає прибуття машини «Швидкої допомоги».

 3 Після вилучення особи з симптомами інфекційного захворювання в тих приміщеннях, де перебувала така особа, проводиться провітрювання поза графіком, прибирання  та дезінфекція висококонтактних поверхонь.

4 У випадку підтвердження в учня / вихованця або працівника закладу COVID-19, проводиться визначення кола контактних осіб. Усі контактні особи відправляються на самоізоляцію під медичний нагляд сімейного лікаря на 14 днів з дня останнього контакту з особою, в якої підтверджений випадок COVID-19

 

Рекомендації щодо гігієни рук у  закладі освіти

 

Миття рук з милом 

1 Основним заходом гігієни рук в умовах закладу освіти є миття рук з милом.

2 Використання антисептику доцільне лише в тому випадку, коли немає доступу до води та мила.

3 Протирання рук вологими серветками з метою знезараження або в якості заміни миття рук недоцільне та неефективне

. 4 Миття рук з милом необхідне у таких випадках: 

-  перед початком занять ( при вході до закладу освіти) та після прогулянки;

-  перед прийомом їжі;

- після відвідування туалету;

- коли руки явно забруднені.

5 Миття рук з милом повинно тривати не менше 30-40 секунд.

6.Витирати руки виключно одноразовим рушником або одноразовими паперовими серветками.    

 

 

 

Обробка рук антисептиком 

1 Обробка рук антисептиком проводиться зранку, коли учень / вихованець заходить в приміщення ліцею

 Кількість антисептику на одну обробку – не менше 3 мл.

2 Для ефективної обробки рук використовувати антисептичні засоби з загальним вмістом спирту не менше 60%.

3 Обробка рук антисептиком проводиться методом втирання протягом 30 секунд.

4 Перед нанесенням антисептику руки мають бути повністю сухі. Нанесення антисептику на вологі руки подразнює шкіру та знижує ефективність дії антисептичного засобу.

 

Прибирання та дезінфекція поверхонь, провітрювання приміщень 

 

1 Прибирання шкільних приміщень проводиться при відсутності дітей та за умови провітрювання приміщень.

2. Для прибирання використовується миючий засіб (поверхнево-активна речовина).

Висококонтактні поверхні (ручки дверей з двох сторін, робочі столи, клавіатури комп’ютерів, пульти, поручні, крани тощо) обробляються спиртовмісними дезінфекційними засобами після кожної перерви.

3. Для дезінфекції поверхонь  перевага надається протиранню поверхонь серветкою, змоченою в дезінфекційному розчині. Серветка має бути вологою від засобу. У наявності мають бути промарковані серветки для протирання різних зон чистоти.

4.Миття підлоги здійснюється з використанням миючих засобів кожні дві години.

5. Туалетні кімнати прибираються з використанням дезінфікуючих засобів після кожної перерви, в дошкільному підрозділі - кожні дві голини.

6.Після кожного навчального заняття проводиться провітрювання класних кімнат та кабінетів.

7. Збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок проводиться  в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією.

 

Правила організації харчування.

 

1.Учні ліцею харчуються в їдальні згідно встановленого графіка, а саме:

Сніданок:

9.45- учні 1-4 класів;

Обід:

11.35- учні 5,6,7,8 класів,здобувачі освіти пільгових категорій;

    1. – учні 9,10,11класів, здобувачі освіти пільгових категорій;

Діти дошкільного підрозділу харчуються в групах, згідно встановленого графіка.

Питний режим у закладі здійснюється з використанням індивідуального або одноразового посуду.

2.При організації харчування працівниками їдальні/ вихователями  забезпечується відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб для учнів  / 2-х вихованців - для дошкільного підрозділу.

3.Усі працівники харчоблоку / няні перебувають в засобах індивідуального захисту: захисних масках (із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи), одноразових рукавичках, які необхідно змінювати після кожної дії (виробничого процесу на харчоблоці їдальні), не пов'язаних між собою.

Засоби індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника.

4.Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту', працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

5. Збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок проводиться  в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою утилізацією.

 

Правила перевезення здобувачів освіти в шкільних автобусах

 

1.Водії шкільних автобусів,  вихователі, які супроводжують  здобувачів освіти, здобувачі освіти,  перебувають в салоні транспортного засобу виключно в захисних масках.

2.  Вихователь шкільного автобуса  здійснює опитування   здобувачів освіти щодо стану здоров’ я та проводить температурний скринінг  до початку робочої зміни.

3.Не допускаються до салону автобуса особи з ознаками гострої респіраторної хвороби або підвищеною температурою тіла понад 37,2 °С.

4. Перевезення пасажирів здійснюється у межах кількості місць для сидіння.

5. Водії шкільних автобусів в кінці  кожної робочої зміни проводять  дезінфекційні заходи у салоні транспортного засобу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

Переглядів: 47 | Додав: voronki | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Ласкаво просимо

Меню користувача
Четвер
22.10.2020
19:09


Логін:
Пароль:

Свята України
Праздники Украины

Онлайн

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вся інформація розміщена на даному сайті належить Вороньківському НВК (с. Вороньки Чорнухинського р-н, Полтавської області).